بهترین مواد کراتینه مو برزیلی

Rate this post

 

در این مقاله قصد داریم  به بررسی بهترین مواد کراتینه مو برزیلی بپردازیم چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت و علت های تفاوت های قیمت این مارک های کراتینه مو برزیلی را با هم بررسی نماییم.

بهترین مواد <a data-ail=
کراتینه مو برزیلی” width=”300″ height=”287″ /> bio maxi keratin

 

معرفی مواد کراتینه بیو مکسی

یکی از برندهای معروف کراتینه برزیلی کراتینه بیومکسی میباشد که از شکل دارای استوانه ایی 1000میل میباشد که سفید رنگ است همراه با 4 خط به رنگهای قرمز و زرد و مشکی ونارنجی و همین طور که در شکل مشاهده مینماید پایین این استوانه بنفش کم رنگ میباشد.

دو شاخصه مهم هر مواد کراتین باید داشته باشد اولین شاخصه مقدار صافی میباشد که برای مشتری بسیار مهم است پس از استفاده چند درصد از موهای آسیب دیده اش صاف و یکنواحت میشود که در مواد کراتینه بیو مکس این شاخصه تقریبا 85٪ است که رضایت عالی مشتری را درپی خواهد داشت.دومین شاخصه مقدار احیا میباشد به این صورت که بازیابی موهای خشن چند درصد است که این شاخصه در این برند حدودا 45٪ است که قطعا رضایت مشتری را زیاد جلب نمی نماید.

نکته مهم در این مواد کراتینه نبود قرطینه میباشد که مشتری پس از استفاده راحت موهای خود را با شامپوکراتینه مخصوص میشورد و نیاز به قرطینه ندارد.

موهیر

معرفی مواد کراتینه موهیر

مواد کراتینه موهیر دومین برند برزیلی است که در این مقاله به آن میپردازیم.این برند به شکل استوانه 1000میل و زرد رنگ میباشد و همین طور که شکلش پیداست دارای سر مشکی پمپی است قدرت احیا این70٪ میباشد که قابل قبول میباشد و قدرت صافی این برند حدود 60٪است و ماندگاری پس از مصرف 8 الی 12 ماه میباشد و از ویژگی های دیگر این محصول میتوان به از بین برنده سوختگی و آسیب مو در اثر دکلر کردن اشاره کرد.

معرفی مواد کراتینه ریچی اصل(richee professional)

یکی از برندهای معروف مواد کراتینه برزیلی پک کامل کراتین ریچی میباشد که همین طور از شکل پیداست دارای رنگ نارنجی میباشد .از ویزگی های این برند ماندگاری مواد  کراتینه میباشد که بالای 8ماه میباشد و همچنین به نداشتن گاز فرمالین میتوان اشاره کرد که این گاز بسیار خطرناک میباشد .از شاخصه های مواد کراتینه ریچی میتوان به گیاهی بودن ان و داشتن روغن آرگان اشاره نمود که باعث احیای مو های آسیب دیده میشود درضمن یکی از خصوصیات متمایز این برندعالی براق کردن مو پس از استفاده میباشد.

شاخصه مهم در تعین قیمت مواد کراتینه مو میزان حجم مواد هم است که البته معمولا بهترین مواد کراتینه مو برزیلی1000میل ساخته میشوند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما