بهترین مارک کراتین و نحوه استفاده از آن

Rate this post

کراتین مو از جمله روش های بهبود بخشی به حالت و وضعیت موهاست که امروزه بسیار متداول شده است. انواع کراتین مو، توسط شرکت ها و برندهای مطرح تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان با متریال های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. گستردگی این محصولات تا آنجاست که بسیاری از تولیدات شرکت های مختلف جزء بهترین مارک کراتین هستند. نحوه استفاده از کراتین مو باید اصولی و درست باشد تا تأثیر مثبتی بر روی موها بگذارد. بهترین مارک کراتین و نحوه استفاده از آن

بهترین برند های تولید کننده کراتین در کشور

بهترین برند های تولید کننده کراتین در کشورشرکت های بسیاری در داخل کشور انواع کراتین مو را با متریال و مواد اولیه مرغوب تولید می نمایند. برای آگاهی از بهترین برندهای تولید کننده کراتین در کشور، علاوه بر مراجعه و کسب مشاوره حضوری از مراکز فروش انواع کراتین، می توان مقالات منتشر شده در سایت های فروشگاهی مرتبط با محصولات پوست و مو و همچنین وب سایت های فروشگاهی این محصولات را مطالعه نمود.

برندهای مختلفی از این ماده در بازار موجود هستند و لازم است برای خریدی مطمئن، بروشور محصولات مختلف را مطالعه نمود. قیمت انواع مواد کراتینه مو مانند قیمت کراتین گلد لیبل و قیمت کراتین کادیوو با توجه به کیفیت متفاوت، متغیر می باشد. 

طریقه استفاده از کراتین مو

طریقه استفاده از کراتین موطریقه استفاده از کراتین مو آسان است و اگر به درستی انجام پذیرد به درخشندگی و صاف شدن موها کمک بسیاری می نماید. برای کراتینه کردن موها با استفاده از برس رنگ مو، از نیم سانت تا یک سانت مانده به ریشه موها، تمام مو را به ماده کراتین آغشته نموده و سپس سشوار می کشیم. برای کراتینه کردن لازم است موها مرطوب باشند.

سپس موها را برای چندین بار اتو می کشیم تا صاف و یکدست شود. لازم است تا پنج روز موها در این حالت باشند و شسته نشوند. 

فواید استفاده از کراتین مو

فواید استفاده از کراتین مو فواید استفاده از کراتین مو بسیار است. از فواید کراتینه مو مردان و فواید کراتینه مو زنان می توان موارد ذیل را نام برد:

  • ایجاد درخشندگی و براقیت در مو
  • تقویت ساقه موها
  • آب رسانی به موهای خشک و آسیب دیده
  • پروتئین رسانی به مو
  • ویتامینه شدن مو

عرضه مستقیم کراتین مو در کشور

عرضه مستقیم کراتین مو در کشورعرضه مستقیم کراتین مو در کشور توسط مراکز زیر صورت می پذیرد:

  • نمایندگی های مجاز شرکت ها و برندهای تولیدی
  • مراکز فروش عمده محصولات مرتبط با پوست و مو
  • مارکت های آنلاین فعال در زمینه پوست و مو و محصولات آرایشی و بهداشتی

امروزه یکی از آسان ترین و بهترین روش های خرید که علاوه بر جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی، صرفه اقتصادی نیز دارد، خرید آنلاین است. فروشگاه های آنلاین دارای تنوع محصول بالایی هستند و امکان خریدی راحت و بهینه را فراهم آورده اند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما