آشنایی با نحوه کراتین مو فر شده

Rate this post

کراتین مو، یکی از بهترین مواد برای داشتن مویی سالم و زیبا می باشد. این کار باید توسط فردی کاربلد و ماهر انجام شود تا به مو آسیب وارد نشود. بیشتر کسانی که موی فر و مجعد دارند، می خواهند موهای خود را کراتین کنند و حالتی زیبا به آن دهند، برای آشنایی با نحوه ی کراتین مو فر شده، می توانید به سایت مراجعه کنید و به طور دقیق آن را مشاهده کنید، 

آشنایی با نحوه کراتین مو فر شده

مواد کراتینه احیا کننده مو

مواد کراتینه احیا کننده مو کراتین اصلی ترین پروتئین در بافت مو می باشد که پس از مدتی بر اثر شانه زدن نامناسب، استفاده از اتو مو و سشوار، رنگ و دکلره کردن، مو دچار سوختگی و آسیب می شود و نیاز به ماده ای دارد که پروتئین از دست رفته را برگرداند. مواد کراتینه احیا مو، این کار را انجام می دهد که ترکیبات اصلی آن پروتئین می باشد.
دو نوع کراتین برای مراقبت از مو در بازار وجود دارد، کراتینه صافی و کراتینه احیا کننده مو.کراتین صافی همانطور که از اسمش مشخص است برای صافی مو انجام می شود و درصد پایین تری برای درمان مو استفاده می شود. اما مواد احیا کننده مو برای افرادی است که می خواهند موهای آسیب دیده خود را درمان کنند.
این محصول تا 70 درصد خاصیت احیا کنندگی و 30 درصد خاصیت صاف کنندگی دارد.اگر کسی نمی خواهد حالت فر بودن موهای خو را از دست دهد، گزینه کراتین احیا کننده بسیار مناسب می باشد زیرا فقط کمی از وز موها را کم می کند و ریشه و ساقه مو را تقویت می کند.
همچنین از این روش برای جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد آن استفاده می شود.وقتی که موی سر بعد از رنگ و دکلره حالت خشک و کدر به خود می گیرد، یعنی زمان کراتینه کردن آن رسیده است زیرا مواد مغذی مو از بین رفته است و باید از مواد احیا کننده برای برگرداندن این مواد، استفاده کرد.
اگر مو خیلی آسیب دیده باشد به طوری که ساقه آن به راحتی خرد شود، این کار دیگر روی آن اثری ندارد باید مو ابتدا کوتاه شود، سپس از مواد احیا کننده برای رشد و تقویت مو استفاده گردد.معمولا این مواد تا 6 ماه روی مو باقی می ماند، که البته به شرایط آب و هوایی و نگهداری بستگی دارد.

نحوه انجام کراتین برای صافی مو

نحوه انجام کراتین برای صافی مو نحوه انجام کراتین برای صافی مو به این گونه است که ابتدا مواد را در اندازه ای مناسب به مو می مالند و سپس آن را اتو می کشند. این کار چندین ساعت البته با توجه به اندازه مو، طول می کشد. این کار هم برای تقویت و هم صافی انجام می شود که درصد صاف کردن آن از تقویت کنندگی بیشتر می باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت و نحوه انجام این کار می توانید با شماره های زیر، برای گرفتن وقت قبلی، هماهنگ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما