هزینه آموزش گام به گام کراتینه مو

Rate this post

 در دنیای امروزه داشتن موهایی صاف و شفاف یکی از معیارهای زیبایی است. کسانی که موهایی وز و زبر دارند برای رسیدن به این آرزو باید موهای خود را کراتینه کنند که این کار ملزم صرف هزینه زیادی است، بنابراین شما می‌توانید با هزینه ای کمتر از طریق سایت های آموزش گام به گام کراتینه مو، موهای صاف و شفاف داشته باشید.

هزینه آموزش گام به گام کراتینه مو

وسایل مورد نیاز برای شروع کراتینه

وسایل مورد نیاز برای شروع کراتینه

کراتین در واقع نوعی پروتئین در موی ما هست، در صورتی که سطح این پروتئین پایین بیاید موهای ما وز و زبر می شود، لذا برای داشتن موهایی صاف و زیبا موهای خود را کراتینه  کنید. برای شروع کراتینه شما به یک سری وسایل نیاز دارید، که از بین آنها می توان به شامپوی مخصوص کراتینه، مواد مخصوص کراتینه، فرچه، سشوار و اتوی مو اشاره کرد.

  • اگر می خواهید پس از کراتینه مو هایی شفاف و زیبا داشته باشید، لذا استفاده از مواد درجه یک باید حائز اهمیت قرار بگیرد.
  • اگر شامپوی مخصوص کراتینه در دسترس نداشتیم شما می توانید از شامپوی مخصوص کودک برای این کار استفاده کنید.

آموزش گام به گام سریع کراتینه مو

آموزش گام به گام سریع کراتینه مو

هزینه آموزش کراتینه در کلاسهای آموزشی برای بسیاری از بانوان عزیز گران تمام می شود، به همین جهت از طریق سایت های معتبر می توانند با هزینه کمتری به صورت گام به گام آموزش سریع کراتینه مو را دریافت کرده و داخل خانه انجام بدهید. 

به این صورت که پس از تهیه مواد و وسایل لازم با توجه به مراحل زیر کراتینه را انجام بدهید.

  • ابتدا موهای خودرو قبل از کراتینه ۳ یا ۴ بار به صورت کامل با شامپوی مخصوص یا شامپوی کودک می شویید.
  • سپس بعد از آبگیری موها، با استفاه از سشوار موها را به طور کامل خشک  می‌کنیم.
  • پس از خشک شدن مو، موها را به چند قسمت، بسته به حجم مو های خود و برای راحتی کار خودتون می توانید تا ۸ قسمت تقسیم بندی کنید.
  • بعد از تقسیم بندی موها مواد کراتینه مو را از فاصله ۱.۵ریشه با استفاده از فرچه به موهای خود آغشته کنید. دقت داشته باشید که لازم نیست که موهای خود را به حجم زیادی از مواد کراتین آغشته کنید، همین که موها رطوبت پیدا کند، کافی است.
  • سپس موهای خود را داخل یک کلاه پلاستیکی پیچیده بین ۲۰ تا ۵۰ دقیقه بسته به نوع موهای خود باید صبر کنیم .
  • پس از این زمان موها را بدون اینکه بشویید، به آرامی با سشوار موها را خشک کنید.
  • بعد از اینکه موها  کامل خشک شد با استفاده از اتوی مو، موها را به صورت تکه های کم حجم اتو می کنید به صورتی که هر تکه را تا ۴ بار اتو کرده موهای خود را صاف می کنید دقت داشته باشید که تا سه روز پس از کراتینه موهای خود را نباید با هیچ شامپویی شست بشویید.
  • پس از کراتینه تا سه روز موهای خود را با کش یا گیره مو نبندید، با دمای بالا سشوار نکنید و با آب داغ نشویید تا عمر کراتینه خود را بالا ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما