مدرن ترین روش کراتینه کردن مو

Rate this post

انجام کراتینه مو در آرایشگاه ها به صورت حرفه ای و با روش های مختلفی صورت می گیرد. مزیت های فراوان این روش به ویژه برای موهای بلند و دکلره شده، آن را به اولین انتخاب خانم ها برای داشتن موهای صاف و براق بدل کرده است. شناخت مزیت ها و فواید انواع روش کراتینه کردن مو در کشور، سبب انتخاب دقیق و آگاهانه شما خواهد شد. امروزه اکثر سالن های آرایشی و زیبایی در این زمینه اقدام به انجام خدمات ویژه می نمایند اما تفاوت هایی بین شیوه ها مدرن و سنتی کراتینه مو وجود دارد.

مدرن ترین روش کراتینه کردن مو

کراتینه کردن مو به شیوه های مدرن در کشور

کراتینه کردن مو به شیوه های مدرن در کشوراز گذشته تا به امروز روش های مختلفی را برای کراتینه کردن توسط افراد متخصص و حرفه ای به کار گرفته شده است. روش هایی که هر کدام مزیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. در سالن های آرایشی همواره از شیوه های مدرن و جدید با بهره گیری از دستگاه ها و مواد اولیه مختلف جهت کراتینه کردن مو بهره می برند. برخی از بهترین و موثرترین شیوه های کراتینه مو و بسیار مرسوم در بین خانم های جوان عبارتند از:

روش استفاده از کراتین کادیوو از جمله شیوه های مدرن در کشور به شمار می رود که جزء روش دوم یعنی استفاده از مواد برزیلی محسوب می شود. پکیج کامل و بسته بندی مواد کراتین کادیوو را می توانید از فروشگاه های آنلاین و لوازم آرایشی تهیه نمایید.

مزیت های کراتینه کردن مو

مزیت های کراتینه کردن موصرفه جویی در وقت زمان، عدم نیاز به اتو و سشوار کردن مو، صرفه جویی در هزینه ها و شستشوی سریع موها را می توان از جمله مزیت ها و فواید کراتینه کردن مو عنوان کرد. توجه داشته باشید که امروزه کراتینه کردن تنها برای موهای زنانه و بلند نیست، بلکه آقایان نیز می توانند از مزایای این شیوه نهایت بهره را ببرند. آموزش کراتینه مو مردانه به شیوه نوین در اکثر سایت های آموزشی و فروشگاهی به اشتراک گذاشته می شود.

قابل ذکر است که مزایا و فواید کراتینه مو بسته به نوع، اندازه و حجم مو در هر فرد کاملاً متفاوت می باشد. بنابراین برای هر شخص نوع خاصی از کراتینه کردن مو به کار برده می شود.

انواع روش های کراتینه کردن مو در کشور

انواع روش های کراتینه کردن مو در کشوربه صورت تخصصی و حرفه ای، روش های کراتیه کردن مو را باید به دو گروه طبقه بندی کرد. روش اول که به طور سنتی با مواد طبیعی مانند انواع روغن ها و در خانه انجام می شود و روش دوم که با پک های تخصصی در سالن های آرایشی و توسط افراد متخصص صورت می گیرد.

توجه کنید که آموزش کراتین صافی مو را زیر نظر افراد متخصص باید یاد گرفته و انجام آن نیز نیازمند در دسترس داشتن انواع مواد لازم می باشد. نکته مهم دیگر اینکه برای انواع روش های حرفه ای کراتینه کردن، حدود 90 دقیقه زمان لازم خواهید داشت.

مراکز کراتینه مو در تهران

مراکز کراتینه مو در تهرانکراتینه مو در تهران و دیگر مراکز استان ها اغلب در سالن های حرفه ای صورت می گیرد. برخی از مراکز به صورت آنلاین اقدام به ارائه خدمات می نمایند که شناخت آنها می تواند منجر به کاهش هزینه ها شود.

از سوی دیگر برخی دیگر از مراکز اقدام به خرید مواد کراتینه مو خارجی با برندهای مختلف به صورت مستقیم و عمده می نمایند. این امر نیز تاثیر چشمیگیر در کاهش خدمات کراتینه مو خواهد داشت. اگر قصد کراتینه مو با مواد اصل و به صورت حرفه ای را دارید، از طریق سایت های آنلاین می توانید با بهترین مراکز ارائه دهنده این خدمات آشنا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما