قیمت مواد کراتین مو برزیلی در اصفهان

Rate this post

زیبایی و مرتب بودن مو ها، در ظاهر افراد و به ویژه خانم ها، بسیار موثر و مهم می باشد. تغییر مداوم رنگ مو و استفاده ی زیاد از وسایل حالت دهنده ی مو مثل: اتو و سشوار در خانم ها باعث تخریب بافت مو، نازک شدن، وز شدن، شکنندگی مو و ریزش آن می شود. بهترین کار برای ترمیم مو ها و برگرداندن زیبایی آن ها کراتینه کردن است. در این مطلب می خواهیم به قیمت مواد کراتین مو، انواع محصولات این حوزه و مزیت های آن بپردازیم.

قیمت مواد کراتین مو برزیلی در اصفهان

دلیل افزایش قیمت مواد کراتین مو

دلیل افزایش قیمت مواد کراتین مو به طور کلی مواد کراتینه به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. نوع اول: این نوع کراتین، مو های آسیب دیده را تقویت و بازسازی می کند. در واقع مو های مرده و ضعیف توسط این نوع کراتین احیاء می شوند و ضخامت آن ها افزایش می یابد.
  2. نوع دوم: در این نوع کراتینه، علاوه بر تقویت مو ها، به آن ها حالت صاف و لخت می بخشد.

نوع اول تنها برای کسانی کاربرد دارد، که موهایشان در اثر رنگ کردن زیاد و استفاده از مواد دکلره به شدت آسیب دیده و دیگر آن براقیت و زیبایی اولیه را ندارد. این کراتینه حالت مو را تغییری نمی دهد.

البته باید بدانید که نوع دوم کراتینه، بسیار پر طرفدار است و مواد آن از نوع اول نیز از لحاظ قیمتی گران تر می باشد.

بسیاری از خانم ها به مو های لخت و ابریشمی علاقمند هستند و دوست دارند همیشه حالت مو ها زیبا و مرتب باشد. وز و موج مو باعث نامرتب دیده شدن مو می شود و برای از بین بردن آن می توان از کراتین نوع دوم استفاده کرد. 

البته قیمت این محصول در بازار افزایش یافته است و باید بدانید که دلیل آن، وارداتی بودن محصول و گران شدن ارز می باشد.

کراتین مو برزیلی، از جدید ترین تکنولوژی برخوردار است به این صورت که مواد موجود در این محصول تا سایز یک میکروز ریز شده و به همین دلیل به راحتی توسط مو جذب می شود.

مو خود دارای بافت کراتین است و این محصول با ایجاد لایه ای کراتینی بر روی سطح مو، باعث ضخیم تر شدن مو ها شده و از آسیب های جدید به آن جلوگیری می کند.

مرکز فروش مواد کراتین مو گیاهی

مرکز فروش مواد کراتین مو گیاهی در کراتین مو گیاهی، از موادی چون کلرید سدیم و پارابن که برای بدن و مو بسیار مضر هستند و عوارض جانبی دارند هرگز استفاده نمی شود. 

در واقع کراتین گیاهی یک محصول با فرمول کاملا گیاهی می باشد، که می تواند زیبایی و سلامت را به مو های شما بازگرداند.

این سایت یکی از بزرگترین مراکز فروش مواد کراتین موی برزیلی با پایه ی گیاهی است و محصولات خود را به صورت عمده برای فروشگاه ها و سالن های آرایشی به فروش می رساند.

همه ی افراد برای داشتن مو های سالم از انواع ماسک مو و ویتامینه و شامپو های تقویت کننده ی مو استفاده می کنند. اما افراد نمی دانند که با یکبار کراتینه کردن مو، می توانند سلامت و شادابی موی خود را در طول یک سال تضمین نمایند.

این محصول برزیلی بدون ضرر بوده و ماندگاری بسیار بالایی نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار دارد. همچنین این کراتین بسیاری از استاندارد های جهانی را کسب کرده و به عنوان یک کالای معتبر و با کیفیت، شناخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما