قیمت مواد کراتینه مو المنت در سراسر کشور

Rate this post

امروزه با ظهور مواد و دستگاه های نوین در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها، دیگر صاف بودن موها، هم برای بانوان و هم برای آقایان آرزو نیست. خیلی از از خانم ها از وز بودن موهایشان شکایت دارند و به همین منظور به آرایشگاه ها می روند تا با کراتینه کردن موهایشان، با موهایی لَخت به خانه باز گردند. اما انتخاب مواد کراتینه مناسب و هم چنین قیمت مواد کراتینه مو المنت موارد مهمی در این امر هستند که قصد داریم به آن ها بپردازیم.

قیمت مواد <a data-ail=کراتینه مو المنت در سراسر کشور” class=”img-responsive aligncenter”>

لیست قیمت فروش مواد کراتینه مو المنت در کشور

لیست قیمت فروش مواد کراتینه مو المنت در کشوربرای معرفی مواد و لیست قیمت فروش مواد کراتینه ابتدا لازم است توضیحی در خصوص آن بدهیم. کراتینه مو المنت مو، روشی جدید، مدرن و سالم و طبیعی است که برای درمان مو های شکننده و آسیب دیده و درمان سوختگی مو که ناشی از سشوار و دکلره ی غلط است، استفاده می شود. کراتینه های مو با توجه به کیفیت و مزایا و معایبی که دارند دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند.

به طور میانگین قیمت کراتینه مو در اصفهان و بقیه ی شهر های پر جمعیت، به اضای هر میل متفاوت است. قیمت کراتینه مو مردانه هم در همین حدود است. قیمت کراتین بیو المنت اما کمی گرانتر می باشد که به دلیل کیفیت بهتر و معایب کمتر است.

فواید استفاده از مواد کراتینه مو المنت

فواید استفاده از مواد کراتینه مو المنت

کراتینه مو المنت مو حاوی ترکیباتی معدنی مانند سیلکون، آلومینیوم، اکسید مس و … است و همین امر موجب شده است که نسبت به سایر روش هایی که به علت داشتن مواد شیمیایی زیان هایی دارند، بهترین کراتین مو در جهان شناخته شود.
 مزایای دیگر کراتین مو المنت عبارت اند از:

  • حالت پذیری مو را افزایش می دهد.
  • به تار های مو آسیب نمی رساند.
  • محدودیت سنی ندارد و از 6 تا 70 ساله ها می توانند از آن استفاده کنند.
  • نسبت به سایر کراتین های مو کیفیت و ماندگاری بیشتری دارد.
  • پس از آن محدودیتی برای رنگ کردن مو و شستشوی آن وجود ندارد.
  • این مواد بو ندارند و آزار دهنده نیستند.
  • این مواد بر روی انواع موی رنگ شده و یا دکلره شده تست شده اند.

راهنمای خرید مواد کراتینه مو با کیفیت بالا

راهنمای خرید مواد کراتینه مو با کیفیت بالا

پیش از خرید می بایست مو های خود را از نظر جنس، منافذ و قدرت کشش بررسی نمایید. اساسا کراتینه های قلیایی برای مو های چرب تر مناسب اند و کراتینه های اسیدی برای مو های خشک تر. هم چنین برای محافظت از پوست، گردن، گوش و پیشانی خود از کرم چرب کننده استفاده نمایید. در هنگام خرید نیز به اصالت کالا، تاریخ انقضا، و اطلاعات مندرج بر روی بسته ی کالا حتما توجه کنید.

برترین برند های تولید کننده مواد کراتینه مو

برترین برند های تولید کننده مواد کراتینه موهمواره انتخاب بهترین مارک مواد کراتینه مو  و یا پک کراتینه مو، یکی از سخت ترین کارها بشمار می آید. اما برند های بسیار معتبر و کار کشته ی ایرانی و خارجی زیادی هم وجود دارند که می توان برای انتخاب محصول خود از آن ها استفاده کرد. بهترین کار برای اطمینان از اصالت و کیفیت این محصولات، خرید از فروشگاه های معتبر و یا سایت های اینترنتی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما