عوارض کراتین برای مو های مختلف

Rate this post

آیا از عوارض کراتین برای موهای مختلف اطلاع دارید؟ فرمالدهید موجود در برخی از محصولات کراتینه مو سرطان زاست. به ویژه برای آرایشگران که مدام در معرض استفاده از این مواد قرار می گیرند بسیار خطرناک است. استنشاق فرمالید باعث خارش چشم، سرفه، خونریزی از بینی و سوزش گلو می شود. این ماده موجود در برخی از مواد کراتینه به جز افزایش خطر ابتلا به سرطان، باعث بیماری های دیگری مثل افسردگی، بی خوابی، تغییرات خلقی، حساسیت، سردرد، آسیب به سیستم مرکزی و … می شود. در دوران بارداری به هیچ عنوان نباید در معرض فرمالدهید قرار گرفت حتی در سالن هایی که در حال انجام کراتینه هستند.       عوارض کراتین برای مو های مختلف

عوارض کراتین برای انواع موها

عوارض کراتین برای انواع موهاهمان طور که قبلا در مورد عوارض کراتین برای انواع موها اشاره کردیم در ادامه باید گفت که عوارض کراتینه مو فقط مربوط به زمان انجام این کار و حضور در آرایشکاه نیست بلکه تا زمانی که این مواد روی موهای شما باشند با هر بار استفاده از سشوار یا اتوی مو در فضای اطراف شما پخش خواهند شد و اثر تدریجی بر سلامت شما خواهد داشت.

یکی دیگر از عوارض کراتینه موها ریزش و آسیب دیدن موهای سالم به علت قرار گرفتن در معرض حرارت بسیار زیاد برای کراتینه کردن است و برای درمان ریزش مو بعد از کراتینه باید موهای خود را با مواد طبیعی تقویت کنید و یا به پزشک مراجعه کنید.                                                            

راهنمای استفاده از کراتین مو

راهنمای استفاده از کراتین موکراتینه مو چیست؟ نحوه مصرف کراتین چگونه است؟ کراتینه کردن مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو است به طوری که موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین مو پوشش داده می شوند. در این روش از اتوی مو استفاده می شود تا محلول کراتین مایع و نوعی مایع نگه دارنده به مو تزریق شود.

انجام این روش معمولا در آرایشگاه ها، 90 دقیقه یا بیشتر طول می کشد و تاثیر آن تقریبا سه ماه باقی می ماند. 


کارخانجات تولید کننده کراتین مو در کشور

کارخانجات تولید کننده کراتین مو در کشورکارخانجات زیادی برای تولید کراتین مو در کشور فعال هستند که انواع این محصول را در اندازه و سایز و کیفیت و برند متفاوت تولید و عرضه می کنند. خرید کراتین گیاهی تولید شده در این کارخانجات به نسبت سایر کراتین ها عوارض کم تری دارد و در تعیین قیمت کراتینه مو تولید شده در این کارخانجات عوامل مختلفی نظیر برند و کیفیت و حجم کراتینه تاثیر گذارند.

بازرگانی فروش کراتین مو

بازرگانی فروش کراتین مو بازرگانی های زیادی در فروش کراتین مو فعالیت دارند که به صورت عمده و جزئی این محصول را عرضه می کنند. با توجه به فواید کراتینه مو مردان که باعث درخشندگی موها، موها را تا حدودی صاف کرده و ایجاد خوش حالتی و کاهش وز و ایجاد براقیت در مو می شود، بازرگانی فروش کراتینه مو در ایران بسیار رونق دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما