عوارض کراتینه مو برای انواع مختلف آن

Rate this post

در این مقاله می خواهیم شمارا با کراتینه کردن مو آشنا کنیم؛ کراتین نوعی پروتئین در ساختار مو است که به آن ظاهری شفاف و نرم و صاف می بخشد و اگر از مقدار معینش کمتر باشد باعث فر، وز و خشک بودن مو می شود. کراتینه مو چیست؟ در سالن های آرایشی امروز مخلوطی وجود دارد که حاوی کراتین خالص و سایر مواد شیمیایی است که مخلوط کراتین را می سازد. فواید کراتینه مو در مردان چیست؟ فواید کراتینه مو مردان این است که موها ظاهری شفاف و صاف به خود می گیرند و این در زیبایی نقش بسزایی دارد که امروزه مردان و زنان زیادی به دنبال کراتینه کردن مو هستند. با ما همراه باشید تا عوارض کراتینه مو را هم برای شما شرح دهیم.

عوارض کراتینه مو برای انواع مختلف آن

عوارض کراتینه برای موهای مختلف

عوارض کراتینه برای موهای مختلفعوارض کراتینه کردن مو به شرح زیر است:

  • احتمال بروز سرطان به دلیل مواد شیمیایی جهش زای موجود در مخلوط کراتین مثل فرمالدهید.
  • افزایش ریزش مو که دلیلش هنوز شناخته نشده ولی گمان ها بر این است که دمای بالای اتو مو بعد از کراتینه باعث می شود.
  • آسیب دیدن مو در برخی موارد و خشک شدن زیاد آن پس از چندین بار شستشو
  • بروز واکنش های آلرژیک در پوست سر به دلیل مواد شیمیایی موجود در مخلوط کراتینه

راهنمای استفاده صحیح از کراتینه مو

راهنمای استفاده صحیح از کراتینه موکراتینه مو هم به صورت کراتینه طبیعی مو و کراتینه با مواد شیمیایی انجام می شود؛ در روش اول با استفاده از مواد گیاهی و در منزلتان می توانید این کار را بکنید که چون مخلوط تهیه شده طبیعی است از روش دوم که مخلوط کراتینه دارای مواد شیمیایی است عوارض کمتری برای موهایتان دارد.
برای استفاده از روش کراتینه مو ابتدا یک برند کراتینه مطمئن را انتخاب کنید؛ قیمت کراتینه مو در برندهای مختلف ، متفاوت نسبت به یکدیگر است. در ادامه موهای خود را به خوبی با شامپو مخصوص کراتین و شامپوهای ضعیف دیگر مثل شامپو بچه به خوبی و چندین دفعه بشویید؛ از آن جهت می گوییم چندین دفعه چون بعد از کراتینه شما مجاز نیستید که تا سه روز موهای خودر را بشویید. سپس موهایتان را خوب با سشوار خشک کنید و آن ها را با توجه به حجم موهایتان به چند قسمت تقسیم کنید؛ حال با فرچه یا شانه مخصوص محلول کاتینه را به فاصله 1.5سانتی متر از ریشه مو به کل موهایتان بمالید و بگذارید بین 30 تا 50 دقیقه بر روی آن بماند.

نحوه درمان مو بعد از کراتینه

نحوه درمان مو بعد از کراتینه بعد از کراتینه کردن مو، موها خشک و ترد می شوند و لذا بایستی از آن ها مراقبت ویژه ای کرد و پس از هر شستشویی آن ها را با مقداری و روغن چرب کرد. مو بعد از کراتینه نباید مورد فشار مکانیکی مثل کشش زیاد نیز قرار بگیرد.

بازرگانی فروش کراتینه مو

بازرگانی فروش کراتینه موخرید و فروش و بازرگانی کراتینه مو توسط افرادی که بیشتر در کار لوازم آرایشی هستند انجام می شود؛ این افراد کراتینه مو را از شرکت ها و برندهای مختلف خریداری و به مراکز فروش شهری مثل انواع مغازه های لوازم آرایشی می فروشند و شما عزیزان می توانید از آن جا تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما