سفارش مستقیم مواد کراتین گیاهی برزیلی

Rate this post

مواد کراتین برزیلی مو گیاهی و ارگانیک هستند  و شکستگی ها و آسیب های مو را کاهش داده و تارهای مو را به صورت کامل احیاء میکند.

کراتین کردن مو روشی بسیار عالی برای ترمیم مو ها است.

مهم ترین ویژگی مواد کراتین ها این هستش که ویتامین لازم را به موها میرساند.

سفارش مستقیم مواد کراتین گیاهی برزیلی

ویژگی برتر انواع مواد کراتینه برزیلی

ویژگی برتر انواع <a data-ail=مواد کراتینه برزیلی” class=”img-responsive aligncenter”> کراتین چیست؟؟

کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی در موهای شما وجود دارد که باعث صافی و درخشندگی موها می‌گردد. در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می‌کند. می‌تواند موهای فر را صاف و نرم کرده و آن‌ها را به‌ مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه ‌دارد.

اغلب این تصور پیش می‌آید که کراتینه به صاف کردن مو مربوط می‌شود در صورتی‌که این تصور صحیح نیست. هنگام کراتین‌کردن موها، محلولی استعمال می‌شود که کراتینه با موها ترکیب شده و آسیب‌های کوتیکول(پولک)‌ مو را ترمیم می‌کند و در نتیجه کراتینه موجب براق ‌شدن و کاهش وز مو شده اما به‌طور مستقیم موجب صاف ‌شدن موها نمی‌شود.

توجه داشته باشید که برای انتخاب برند مواد کراتین گیاهی خود حتما تحقیق و مطالعه نموده و نسبت به کیفیت و فرمولاسیون محصول مطلع باشید.

فرمالین ماده ای شیمیایی است که داخل محلول کراتین قرار دارد و وظیفه آن صافی بخشیدن به مو است اما درصد بالای آن باعث آسیب رساندن به مو و ایجاد گاز و غبار حین کار میشود .

لاین تمام احیای کراتین های ریمدی نیز بدون هیچ فرمالینی وظیفه بهبود بخشیدن به موهای شما را دارد  و با تامین کراتین مورد نیاز موی شما آسیب دیدگی و دمیج موی شما را احیا خواهد کرد.

خیلی از خانم ها از وز بودن موهای خودشان یا فر بودن و فرم گرفتن موها ناراضی هستند ما آمدیم تا این مشکل رای برای شما رفع کنیم .

با استفاده از کراتین کردن موها که هزینه ی مناسبی نسبت به کاری که انجام میدهد دارد میتوانید موهای خود را لخت و صاف و بدون شکستگی کنید به مدت چندین ماه.

زمانی که موهای شما شکسته و خشک میشود کراتین کردن مو با مواد خوب و گیاهی باعث فرم دهی عالی مو ها میشود.

استفاده کردن از کراتین مو به این صورت است که شما موهای خودتون رو ۳ بار میشویید و بعد با سشوار کاملا خشک میکنید و بعد موهارو قسمت قسمت از هم جدا میکنید و مواد کراتین قهوه تلخ یا هر مواد کراتین دیگه ای که در دست دارید رو به موهاتون میزنید و ماساژ میدهید. 

مواد کراتین مو را که به موها زدید کاملا ماساژ دهید و با یک کلاه بپوشانید .

اگر کلاه مخصوصی در دسترس ندارید میتوانید 

از یک پلاستیک استفاده کنید و آن را از وسط نصف کنید و روی سرتان بگذارید و موهایتان را کاملا بپوشانید.

حداقل زمانی که کراتین روی موهای شما باشد بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه میباشد که بستگی به موی شما دارد.

بعد از اینکه زمان شما تمام شد با سشوار موهای خود را خشک کنید.

پس از آن به وسیله ی اتو موی صافی موهای خود را ۷ یا ۸ بار اتو بکشید و بعد از آن دیگر به هیچ وجه موهای خود را خیس نکنید.

مرکز فروش مواد کراتین قهوه تلخ

مرکز فروش مواد کراتین قهوه تلخ این ترکیب با ترکیب کاملی از عصاره گلیکولی قهوه ، پلیمرهای کاتیونی و آمینو اسیدها که به شدت از کوتیکول تا قشر عمل می کنند فرموله شده است، باعث احیا و بازسازی مو ، کاهش آشفتگی بد حالتی ، ایجاد یک پوسته ی محافظ انعطاف پذیر ، فراهم آوردن بدنه و تعادل و سطح یکنواخت و یکدست تر ، علاوه بر موهای سالم تر ، آبرسانی شده ، نرم تر و بسیار درخشان می شود.

اگر شما هم از مشتری های کراتینه هستید با شماره ای که در سایت است با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید .همین حالا درخواست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما