ترمیم موهای آسیب دیده با دکلره به طور دائمی

Rate this post

در برخی مواقع، اغلب خانم هایی که موهای خود را با دکلره کردن رنگ می کنند پس از مدتی زبری و خشنی خاصی را در موهای خود حس می کنند که زبری و خشنی، حاصل دکلره کردن مو ها می باشد و به روایتی موها به خاطر دکلره شدن، دچار آسیب شده اند. جهت ترمیم موهای آسیب دیده با دکلره به طور دائمی روش های خاصی وجود دارد که معروف ترین آن، کراتینه کردن مو می باشد.

ترمیم موهای آسیب دیده با دکلره به طور دائمی

راهنمای ترمیم موهای آسیب دیده به وسیله دکلره

راهنمای ترمیم موهای آسیب دیده به وسیله دکلره برای موهایی که با دکلره آسیب دیده و وز شده اند چند مورد را به عنوان راهنمای ترمیم موهای آسیب دیده به وسیله دکلره خدمت شما ارائه می دهیم:

از دکلره برای بهتر رنگ شدن مو استفاده می شود، اما کسی که می خواهد موی خود را رنگ کند باید روش های مراقبت بعد از رنگ مو را هم بلد باشد.

برای تقویت مویی که دکلره شده می توان از روغن های خاص هم چون روغن زیتون استفاده کرد، روغن زیتون می تواند بهترین احیا کننده مو باشد.

استفاده از ماسک مو برای موهای دکلره شده نیز میتواند بسیار مفید باشد.

اما پیشنهاد و توصیه ما به شما این است که از روش تقویت موی دکلره شده با روغن، بیشتر استفاده کنید چرا که روغن ها کاملا گیاهی هستند و ماده شیمیایی در آن ها وجود ندارد و امکان بروز حساسیت در مو با استفاده از روغن ها بسیار ضعیف می باشد.


فواید دکلره کردن مو

فواید دکلره کردن مواز جمله فواید دکلره کردن مو این است که با استفاده از دکلره بر روی موهای مشکی، رنگ  تیره آن ها را روشن می کند و کیفیت و تاثیر رنگ مویی که بر روی موها گذاشته می شود را بیشتر و زیبا تر می کند. اما باید توجه کنید که قبل از دکلره کردن برای اینکه به مو ا آسیبی نرسد بهتر است به یک فرد متخصص در زمینه دکلره کردن مراجعه کنید تا مو های شما را در شرایط بهتری دکلره و نهایتا رنگ کند.

طریقه دکلره مو برای برطرف کردن آسیب دیدگی مو به طور دائم

طریقه دکلره مو برای برطرف کردن آسیب دیدگی مو به طور دائمقبل استفاده از دکلره برای مو، باید طریقه دکلره مو برای برطرف کردن آسیب دیدگی مو به طور دائم را بلد باشیم یعنی بدانیم که چگونه باید مو های خود را دکلره کنیم تا آسیبی به موها یمان وارد نشود و اگر هم آسیبی وارد می شود جزئی و ناچیز باشد.

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که در زمان دکلره باید به طور دائم و پی در پی رنگ و جنس مو ها را چک کنیم تا بدانیم که مو در چه مرحله ای می باشد و مقاومتش در آن مرحله چقدر است، می توانید بخشی از مو را در دست خود گرفته و آن را بکشید، اگر مو به راحتی کش بیاید این یعنی، موی ما مقاومتش در حال اتمام است و باید فورا اقدام به شستن مو ها کنیم و اگر سریع آن را نشوییم، دچار سوختگی و پوسیدگی می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما