بهترین مارک کراتینه مو و انواع برند های تولید کننده آن

Rate this post

کراتین یک پروتئین است که به طور طبیعی در موهای شما وجود دارد که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می گردد. در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین موها می تواند موهای فر را صاف و نرم کرده ‌و آن ها را به مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه دارد. حال اگر می خواهید بدانید بهترین مارک کراتینه مو چیست و برترین برندهای تولید کننده کراتینه مو در کشور کدام است، در این خصوص همراه باشید.

بهترین مارک کراتینه مو و انواع برند های تولید کننده آن

برترین برند های تولید کننده کراتینه مو در کشور

برترین برند های تولید کننده کراتینه مو در کشور

یکی از روش های رایج برای بر طرف کردن وز و صافی مو، استفاده از کراتینه مو می باشد. شناخت برترین برندهای تولید کننده مواد کراتینه مو، در سلامت موی شما بسیار موثر است، لذا اگر تصمیم گرفته اید که موهایتان را کراتینه کنید لازم است قبل از آن اطلاعات خوب و کاملی در خصوص برترین برندهای تولید کننده کراتینه مو داشته باشید تا بتوانید بهترین مارک کراتینه مو را از مغازه های و فروشگاه های آرایشی تهیه نمائید.

همچنین خریدار قبل از هر اقدامی جهت صاف کردن موهای خود بهتر است با یک مشاور یا متخصص مو در ارتباط باشد تا بتواند بر اساس جنس موهای خود، بهترین مارک یا برند را انتخاب و بعد جهت کراتیه اقدام نماید.

انواع برند های مختلفی که کراتینه مو تولید می کنند

انواع برند های مختلفی که کراتینه مو تولید می کنند

اولین نکته برای افرادی که می خواهند کراتینه مو انجام دهند این است که به برند کراتینه توجه داشته باشند زیرا با توجه به انواع برندهایی مختلفی که از  کراتینه مو در بازار موجود است بهتر است این محصول را از یک برند معروف خریداری نمائید؛ زیرا استفاده از محصولات جدید و ناشناخته باعث می شود صدمات جبران ناپذیری به موی شما وارد شود.

دومین نکته قیمت انواع مواد کراتینه مو می باشد؛ زیرا محصولات کراتینه مو قیمت بالایی دارند مخصوصا با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و دلار، محصولات آرایشی و بهداشتی نیز قیمت آن ها افزایش یافته است و شما باید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کنید زیرا کراتینه مو با توجه به انواع برندها و کیفیت آن ها در بازار قیمت های متفاوتی دارند.

قطعا محصولی که کیفیت بالا و قیمت بیشتر داشته باشد تاثیر پذیری بهتری نیز دارد، مثل قیمت کراتین کادیوو برزیلی که با استفاده از مواد طبیعی و خواص درمانی موها بهترین تاثیر را بر روی موهای مشتریان خود داشته است.

تهیه کراتینه مو در اندازه های مختلف

تهیه کراتینه مو در اندازه های مختلف

تهیه کراتینه مو در موهای بلند و کوتاه و در زن و مرد و حتی تهیه مواد اولیه آن متفاوت می باشد، تهیه کراتینه مو در اندازه های مختلف فوایدی برای مردان و زنان دارد که همواره بسیاری از افراد به دلیل استفاده از شامپوهای شیمیایی، انواع اسپری، ژل و رنگ های شیمیایی به موهای خود آسیب وارد کرده و حجم قابل توجهی از کراتین موجود در موهای خود را از دست خواهند داد، لذا مواردی همچون بازسازی موها، لختی و صاف شدن موها، نرم کننده و درخشان کننده موها و ترمیم کننده انواع مو از فواید کراتینه مو مردان و از بین رفتن وزی مو، رفع آسیب و خشکی مو، احیا و ترمیم، براق و درخشانی موها از فواید کراتینه مو زنان نام برد.

البته لازم به ذکر است جهت کراتینه کردن موها، کراتینه بعد از دکلره موها انجام شود و بهترین فاصله از زمان دکلره یا رنگ کردن موها ۱۰ روز می باشد و بعد از کراتینه موها نیز دو هفته نباید از دکلره یا رنگ استفاده شود.

کارخانجات تولید کننده کراتینه مو در کشور

کارخانجات تولید کننده کراتینه مو در کشور

برندهای بسیار زیادی در حوزه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص مواد کراتینه در جهان فعالیت دارند، در کشور ایران نیز برترین مارک کراتینه مو در معتبر ترین کارخانه های تولید این محصول ساخته می شود که از جمله آن ها می توان به مارک دیترون که ساخت کشور ایران و دارای ویتامین B می باشد و کراتینه ارگانیک که نوعی شامپو است و به آب رسانی موها کمک می کند و دارای رایحه خوبی است، اشاره کرد.

محصولات برخی از کارخانه های داخلی در خصوص تولید کراتینه با بالاترین کیفیت و تاثیر بوده و به کشورهای اروپائی نیز صادر می شود البته حجم قابل توجهی از مواد اولیه مورد نیاز خود را در این خصوص از کشورهای اروپائی خریداری می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما