بازار فروش کراتین مو برزیلی اصل

Rate this post

در بازار کراتین برزیلی اصل توانسته به خوبی رقبا را کنار زده و سهم بزرگی از بازار فروش انواع کراتین مو را به خود اختصاص دهد.
البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که استفاده از کراتین مو توسط افراد فاقد مهارت و تخصص لازم می‌تواند برای مو ضرر داشته باشد و‌موجب خسارت به بافت مو شود

بازار فروش کراتین مو برزیلی اصل

کراتین برزیلی اصل را چطور بشناسیم؟

کراتین برزیلی اصل را چطور بشناسیم؟

 کراتین برزیلی در حدود بیست سال قبل به یکباره مطرح شد و به دلیل اینکه کراتین برزیلی موهای فر را صاف تر و درخشان تر از قبل می کرد و همچنین می توانست برخلاف کراتین های موجود بازار پرپشتی موها را حفظ کند، توانست سهم بسزایی از بازار را به خود اختصاص دهد.

از دیگر ویژگی های کراتین مو اصل، می توان به صاف کردن موهای رنگ شده و همچنین تا حدود سه ماه دوان آن اشاره کرد.

استفاده از کراتین برای صاف کردن مو را کراتینه کردن موها می گویند که حتی برای موهای صاف هم به منظور انعطاف پذیری، ترمیم‌ و قوی تر شدن بافت مو‌استفاده می شود.

کراتین برزیلی اصل از پروتئین تشکیل شده است و ماده تشکیل دهنده ضروری برای پوست، ناخن و موی انسان ها و حیوانات می باشد.

کراتین شامل آمینواسید های مختلفی می باشد و مشابه سیستئین که در سولفور تقویت کننده مو وجود دارد، ایجاد می شود. 

ساختار تشکیل دهنده مو شکلی شبیه به پلکان یا نردبان دارد که پیوندهای تقویت‌کننده‌ی مختلف مشابه پله‌های این نردبان یا پلکان هستند.

ساختار مولکولی موهای صاف شبیه به نردبان‌های معمولی و قدیمی می‌باشد در صورتی  که ساختار مولکولی موهای فر چیزی شبیه به پله‌های مارپیچ هستند. 

با استفاده از کراتین مو اصل می‌توان این پیوندها را شکسته و این امکان را بوجود بیاوریم تا ساختار مو از حالت فر به حالت صاف تبدیل شود، یعنی کاری کنیم تا ساختار پله‌ی مارپیچی موی فر به به حالت نردبانی و موی صاف  تبدیل شود.

بازار فروش کراتین مو برزیلی اصل به دلیل اینکه با کیفیت بالایی موجب صاف شدن موی فر می‌شود، رونق فراوانی دارد.

سفارش انواع مواد کراتین مو مردانه

سفارش انواع مواد کراتین مو مردانه برای استفاده از کراتین مو مردانه باید ابتدا نوع مواد کراتین را انتخاب کرد، که یکی از بهترین‌ کراتین های موجود در بازار، کراتین مو برزیلی اصل می باشد.

برای سفارش انواع مواد کراتین مو مردانه می‌توان روش های گوناگونی را انتخاب کرد، یکی از این روش ها مشاهده و خرید اینترنتی از طریق سایت های معتبر فروش لوازم آرایشی می باشد.

با انجام سفارش از طریق سایت های معتبر لوازم آرایشی، می توان از اصل بودن کراتین  مو مردانه خریداری شده مطمئن بود و با خیال راحت استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما