المنت مو و مزایای آن

Rate this post

برخی افراد هستند که به طور مادر زادی از مو های زبر، خشن و وز وزی برخوردارند و این مشکل سال ها آنان را رنج می داده است اما در طی سال های اخیر روش هایی پدید آمده اند که توسط این روش ها می توان انواع مو های زبر و خشن و مجدد را به موهای صاف و خوش حالت در آورد، یکی از این روش ها المنت مو می باشد. از دیگر روش ها، بوتاکس و کراتینه کردن مو هستند که هر کدام از این روش ها مختص موهای با شرایط خاصی می باشند و ممکن است بر روی هر مویی جواب ندهند. در بازار نیز انواع مواد شیمیایی جهت تقویت و صافی مو مانند کراتین بیو مو با قیمت های مختلف  وجود دارند که در مورد قیمتشان می توان گفت که به طور مثال،  قیمت کراتین بیو مو به حجم آن و نوع مارک سازنده آن بستگی دارد.

المنت مو و مزایای آن

مزیت های المنت مو

مزیت های المنت مو

  • از جمله مزیت های المنت مو عبارتند از :
  • موها به راحتی حالت می پذیرند.
  • به تارهای مو هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود.
  • برای تمامی افراد در تمامی سنین امکان پذیر می باشد.
  • در مقایسه با سایر روش های صاف کردن و کراتینه کردن مو، از دوام و پایداری بیشتری برخور دار است.
  • فاقد بوی خاصی می باشند و این خود موجب سالم ماند دستگاه تنفسی افراد می شود.
  • از المنت مو می توان بر روی انواع موهای رنگ و دکلره شده استفاده کرد.

مراکز تخصصی المنت مو در تهران

مراکز تخصصی المنت مو در تهرانبرای کراتینه کردن و المنت مو در سطح کشور مراکز فراوانی وجود دارند که از تخصصی ترین این مراکز می توان به مراکز تخصصی المنت مو در تهران و مرکز تخصصی المنت مو  در شیراز اشاره کرد. این مراکز با بهره گیری از خبره ترین افراد و با به روز ترین روش های المنت مو در جهان، به المنت انواع مو ها می پردازند.

تفاوت های انواع المنت مو

تفاوت های انواع المنت مو وقتی که به یک آرایشگاه تخصصی می روید و قصد دارید مو های وز شده خود را نرم و خوش حالت و صاف کنید به روش های متفاوتی بر می خورید. بوتاکس، المنت و کراتینه، اما به نظر شما تفاوت های انواع المنت مو چه مواردی می تواند باشد؟ آیا می دانید که تفاوت المنت و بوتاکس مو در چیست؟ اگر شما بخواهید بین المنت یا بوتاکس مو یکی را انتخاب کنید، کدام را بر می گزینید؟ 

شاید بتوان گفت که عمده ترین تفاوت های بین انواع روش های صاف کردن مو، ترکیبات این مواد و هزینه های آن ها می باشد و در درجه بعدی اینکه از کدام روش باید استفاده کرد ابتدا به جنس مو، وضعیت مو که آیا موها رنگ شده اند یا خیر و کوتاهی و بلندی مو باید توجه کرد.

به طور کلی، تفاوتی بین  المنت و کراتینه و بوتاکس کردن مو وجود ندارد چرا که  هر کدام، یک کار و نتیجه ای دارند اما  تفاوت استفاده از انها به نوع موها بستگی دارد، برای موهایی که رنگ و دکلره شده اند اغلب توصیه می شود که از بوتاکس مو استفاده کنند چرا که نتیجه و حاصل بهتری خواهد داشت و برای موهایی که عادی و رنگ نشده هستند اما دچار وز و خشنی می باشند، روش کراتینه پیشنهاد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما