قیمت بهترین اتو موی کراتینه سال 2020|قیمت اتو مو مکس

Rate this post

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اتوی مو کراتینه در سال 2020 بپردازیم.قیمت اتوی کراتینه (keratin hair straightener) در بازار جهانی چقدر است؟چرا باید یک اتو موی کراتینه حرفه ایی انتخاب کنیم؟هدف ما در این مقاله معرفی بهترین اتو مو کراتین در بازار ایران است بسیاری از همکاران در سراسر ایران پرسشی دارند چرا با وجود اینکه مواد کراتین برزیلی اصلی انتخاب کرده ایم و استفاده میکنیم به نتیجه دلخواه نمیرسیم.

اتو کراتینه لازو
اتو کراتینه حرفه ایی لازو

اتوی مو کراتینه حرفه ایی لازو

یکی از بهترین برندهای اتوی مو کراتینه که در حال حاضر در ایران وجود دارد اتو کراتینه لازو (hair straightener lazo)میباشد این اتو محصول کشور کره میباشد که بهترین سایت های فروشگاهی در دنیا این محصول را تایید میکنند.این محصول دارای سیم چرخشی 360 درجه است و صفحه تتانیوم بسیساری عالی دارد که دمای 230 درجه واقعی را برای کراتین کردن مو فراهم میکند.

 

جزئیات محصول اتو کراتینه حرفه ایی لازو

  • ساخت کره
  • نمایشگر LCD
  • با گارانتی یک ساله
  • زمان رسیدن به حداکثر. دما: 20 ثانیه

  • دارای دکمه خاموش و روشن شدن
اتو مو مک
اتو کراتینه مک

اتوی مو کراتینه مک mac

یکی دیگر از حرفه ترین اتو موهای کراتینه در ایران اتو مو کراتینه مک است.(Hair-Straightener-MaC) این اتو مو دارای ويژگیهای منحصر بفردی است از جمله این ویژگی های میتوان به سبک بودن آن و سریع گرم شدم و برای سالن داراهای عزیز بسیار مناسب است. این اتو در سایت های فروشگاهی معتبر بفروش میرود.

 

جزئیات محصول اتو کراتینه حرفه ایی مک mac

  • ساخت کره
  •  دارای نمایشگر LCD زیبا
  • دارای وزنی بسیار سبک
  • زمان رسیدن به حداکثر. دما: 25 ثانیه

  • قیمت بسیار مناسب
  • حداکثر دما 230 درجه سانتی گراد.
اتوی مو کراتینه
اتو مو کراتینه پرو مکس

اتو مو حرفه‌ای سرامیک پرومکس مدل 5721 اتو مو حرفه‌ای سرامیک پرومکس مدل 5721دستگاهی با صفحات سرامیکی برای صاف کردن موها است. عرض صفحات اتو مو 26 میلی‌متر است و می‌تواند بهترین گزینه برای موهای بلند و متوسط باشد. سرامیکی بودن صفحات باعث می‌شود که حرارت یکنواخت در همه قسمت‌های صفحه اتو مو حرفه‌ای سرامیک پرومکس مدل 5721 پخش شود و موی شما با تجمع حرارت در بخشی از صفحه آسیب جبران‌ناپذیر نبیند. دکمه روشن/خاموش دستگاه بین دو صفحه قرار دارد و با روشن کردن اتو مو تنها 30 ثانیه طول می‌کشد تا صفحات داغ شوند. حداکثر دمایی که صفحات به آن می‌رسند، 200 درجه سانتی‌گراد است. المنت تولیدکننده حرارت اتو مو حرفه‌ای سرامیک پرومکس مدل 5721 مجهز به سیستم جلوگیری از بالا رفتن بی‌حد دمای اتو مو است. علاوه بر روی صفحات، پشت اتو مو حرفه‌ای سرامیک پرومکس مدل 5721 هم تا 90 درجه‌ سانتی‌گراد گرم می‌شود. با کمک این ویژگی می‌توان قوس مطلوبی را در انتهای مو پدید آورد. سیم برق اتو مو حرفه‌ای سرامیک پرومکس مدل 5721، سه متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه توانایی چرخش دارد. قابلیت چرخش سیم علاوه بر اینکه کار با دستگاه را آسان‌تر می‌کند، از گره خوردن و فرسوده‌ شدن سیم اتو مو نیز می‌کاهد. در انتهای سیم حلقه‌ای پلاستیکی وجود دارد که برای آویزان کردن اتو مو استفاده می‌شود. برای حمل و نگهداری بهتر اتو مو یک کیف پارچه‌ای همراه آن ارائه شده است که جنس داخل آن از پارچه نسوز است و می‌توان اتو موی داغ را داخل آن گذاشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما