کراتینه مو در منزل و انواع مختلف آن

Rate this post

کراتینه مو در منزل، کار بسیار راحت و آسانی است، فقط کافی است مواد کراتینه مو را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. کراتینه کردن مو روشی به منظور صاف کردن موها می باشد که به دو روش کراتینه کردن با استفاده از مواد طبیعی و مواد شیمیایی قابل انجام است. کراتینه کردن مو با مواد طبیعی به طبع خطرات صاف کردن مو ها با مواد شیمیایی را نخواهد داشت، اگر قصد دارید موهایتان را با استفاده از مواد طبیعی کراتینه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کراتینه مو در منزل و انواع مختلف آن

انواع مختلف کراتینه مو کدام اند؟

انواع مختلف کراتینه مو کدام اند؟ کراتینه کردن موها به دو روش امکان پذیر است:

  • کراتینه به روش ملایم و غیر دائمی
  • کراتینه کردن به روش شیمیایی دائمی و نیمه دائمی

در روش کراتینه ملایم، از سشوار و اتو مو ها استفاده می شود، از آن جا که حرارت فقط موجب از بین رفتن پیوند هیدروژنی در مو ها می شود، بنابراین مو به صورت موقت صاف شده و پس از شست و شو دوباره به حالت قبلی خود باز می گردد.

اما در روش دیگر کراتینه یعنی کراتینه دائمی، از مواد شیمیایی استفاده می شود، در این روش پیوند هیدروژنی مو به صورت غیر قابل برگشت از بین می رود و مو ها تا مدت های طولانی صاف باقی می مانند، امروزه انجام کراتینه مو با ژلاتین بسیار محبوب و پر طرفدار است، در این روش علاوه بر صاف شدن مو ها، به تقویت و رشد بهتر آن ها نیز کمک می شود.

کراتینه مو با استفاده از مواد ژلاتین هیچ گونه عوارضی را به همراه ندارد و شما می توانید با خاطری آسوده از این روش برای تقویت و صاف شدن مو های خود استفاده کنید. علاوه بر این قيمت كراتينه كردن مو با مواد ژلاتین بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

راهنمای استفاده از کراتینه مو در منزل

راهنمای استفاده از کراتینه مو در منزل

اگر می خواهید موهای خود را در منزل کراتینه کنید و به دنبال راهنمای استفاده از کراتینه مو در منزل هستید این مطلب را از دست ندهید. از طریق آموزش کراتینه مو زنانه شما به راحتی می توانید موهایتان را کراتینه کرده و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

آموزش کراتینه کردن موها: در مرحله اول موها از قسمت جلوی سر به چند قسمت مساوی تقسیم کنید، سپس از قسمت پایین مو ها، شروع به زدن مواد کراتینه کنید، توجه داشته باشید که در قسمت ریشه مو مواد را از فاصله یک و نیم سانتی از پوست سر بر روی موها بمالید.

مواد کراتینه مو را با استفاده از قلم های مخصوص بر روی مو ها بمالید، این کار را به گونه ای انجام دهید که تمامی مواد به طور یکنواخت بر روی موها پخش شود، در مرحله بعد با استفاده از یک برس مو هایتان را صاف کنید.

پس از شانه زدن می توانید موهای خود را درون کلاه های نایلونی قرار دهید تا رطوبت آن حفظ شود و مواد به راحتی به فولیکول های مو نفوذ کند، سپس موهای خود را بشویید و با اتو موی داغ صاف کنید.

حراجی کراتینه مو در کشور

حراجی کراتینه مو در کشور حراجی کراتینه مو به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن با استقبال ویژه ای از سوی مصرف‌ کنندگان رو به رو شده است، این محصول بر اساس بهترین متریال های روز دنیا و طبق تمامی استاندارد های بین المللی تهیه شده و از سطح کیفی بالایی برخوردار است. قیمت کراتینه برزیلی در بازار به فاکتور های متعددی وابسته است و همین موضوع باعث شده تا نتوان نرخ ثابتی را برای آن تعیین کرد.

از عوامل تأثیر گذار در قیمت این محصول می توان به نحوه تولید، مواد اولیه به کار رفته، نوع بسته بندی، حجم خرید و نحوه فروش آن اشاره داشت که در میان این موارد روش فروش تأثیر قابل توجهی در قیمت کراتینه مو دارد.

قیمت کراتینه مو در این مرکز بسیار مناسب است، این مرکز تنها مرکزی می باشد که این محصول را با قیمت بسیار پایین تر از قیمت بازار به دست شما عزیزان می رساند که این موضوع یک فرصت بسیار عالی و استثنایی برای آن دسته از خریدارانی می باشد که به دنبال محصول با کیفیت و ارزان قیمت هستند.

فواید استفاده از کراتینه مو

فواید استفاده از کراتینه مو کراتینه کردن موها از جمله روش های صاف کردن و لخت کردن مو می باشد که عده زیادی از این رویه استفاده می کنند و یا غالبا به دنیال انجام آن هستند. این عمل با استفاده از نوعی پروتئین بنام کراتین انجام می شود، از مهم ترین فواید کراتینه مو می توان به این موارد اشاره کرد:

  • این روش مو ها را به طور دائم صاف می کند.
  • استفاده از کراتینه موها سریع ترین نتیجه دهی را دارد.
  • پروتئین کراتینه موها را براق و شفاف می کند، شفافیت مو تأثیر به سزایی در افزایش زیبایی و جذابیت شما دارد، با استفاده از کراتینه مو دیگر نیازی به استفاده از نرم کننده و صاف کننده های مو نمی باشد.
  • با کراتینه کردن موها دیگر نیازی به استفاده از محصولاتی چون موس و اسپری مو نیست. این روش کراتین از بین رفته موها را تامین کرده و نتایج خوبی می دهد.
  • کراتینه کردن از اثرات مخرب آلودگی و خورشید روی موها جلوگیری کرده و موهای آسیب دیده را نیز ترمیم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما