کراتینه مو با مواد گیاهی و فواید آن

Rate this post

کراتین گیاهی نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در مو، پوست و ناخن وجود دارد که در اثر کمبود آن در موها، شاهد زبری و وزی موها خواهیم بود. به طور کلی کراتین در سه نوع گیاهی، شیمیایی و حیوانی وجود دارد که کراتین گیاهی از صمغ درختان استوایی گرفته و تهیه می شود . فواید کراتینه مو با مواد گیاهی ترمیم موهای آسیب دیده و برگشتن مو به حالت طبیعی، سالم و برطرف نمودن وزی مو است اما این نوع کراتین زیاد صافی ایجاد نمی کند اما بدون بو وگاز می باشد. نوع دیگری از کراتین کردن مو کراتینه مو با ژلاتین است. قيمت كراتينه كردن مو به عواملی از جمله حجم و قد مو، برند مواد کراتینه و دستمزد و… بستگی دارد .<a data-ail=کراتینه مو با مواد گیاهی و فواید آن” class=”img-responsive aligncenter”>

فواید کراتینه مو با مواد گیاهی

فواید کراتینه مو با مواد گیاهیفواید کراتینه گیاهی مو شامل این موارد می شود . استفاده از کراتین گیاهی بر روی موها موجب، درخشندگی موها شده، موها را تا حدودی صاف کرده و همچنین ایجاد خوش حالتی و بدون پیچش مو از دیگر فواید کراتین گیاهی بر روی مو است . در اثر کراتین کردن موها، کوتیکول مو ترمیم می شود و در نتیجه کاهش وز و ایجاد براقیت در مو حاصل خواهد شد که این موجب صاف شدن می گردد، لذا عمل کراتینه کردن مو به طور مستقیم سبب صافی در مو نخواهد شد .

فروشندگان کراتینه مو با مواد گیاهی در کشور

فروشندگان کراتینه مو با مواد گیاهی در کشوربرای تهیه کراتینه گیاهی مو  با کیفیت باید سراغ فروشندگان معتبر این محصولات برویم و قبل از هر گونه خرید این محصولات تحقیق بسیاری در این زمینه انجام دهیم زیرا استفاده از کراتین اصل و با کیفیت و همچنین روش صحیح کراتینه کردن موها در دستیابی به نتایج مطلوب از عمل کردن موها بسیار مهم است . پس برای تهیه بهترین مارک کراتینه گیاهی مو فقط باید به مراکز معتبر که از مواد با کیفیت و اصل استفاده می کنند، استفاده کرد .

صادرات کراتینه مو با مواد گیاهی

صادرات کراتینه مو با مواد گیاهیصادرات کراتینه گیاهی مو نیز در کشور ما بسیار رونق داشته است . با توجه به مزایای کراتینه گیاهی مو و آگاهی مردم از این فواید و دوری از مواد شیمیایی باعث خرید و فروش این محصول  و رونق چشمگیری در این زمینه  داشته است . صادرات باعث اوردن ارز به داخل کشور می شود و به اقتصاد کشور کمک می کند .

بازرگانی فروش کراتینه مو با مواد گیاهی

بازرگانی فروش کراتینه مو با مواد گیاهیامروزه بازرگانی فروش کراتینه گیاهی با توجه به حساسیت افراد به زیبایی و مراقبت و درمان مو با مواد غیر شیمیایی بسیار رونق پیدا کرده است . بازرگانی این محصول نیز در دنیای مجازی هم به صورت گسترده ای فعال می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما