قیمت عرضه کراتین گیاهی هونما

Rate this post

قیمت کراتین هونما گیاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد. سایز و مقدار مواد کراتینه از عوامل تاثیر گذار است. برای مثال بسته بندی های بزرگتر که شامل مواد بیشتری می شوند، قیمت بیشتری دارند اما به صرفه تر هستند. اصل بودن محصول نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار می باشد. مواد کراتینه اصل و اورجینال کیفیت بالاتری دارند و قیمت آن ها نیز بالاتر است. مشتریان محترم می توانند برای اطلاع از قیمت عرضه، از طریق همین سایت اقدام کنند. 

قیمت عرضه کراتین گیاهی هونما

معرفی نانو کراتین هونما قهوه تلخ

معرفی نانو کراتین هونما قهوه تلخ نانو کراتین هونما با عصاره قهوه تلخ، از سری مواد پرطرفدار و پرفروش آرایشی می باشد. این محصول کاملا بدون بو، بدون گاز و دارای نانو دیسپلین می باشد. 

در تولید این محصول از مواد کاملا گیاهی و طبیعی استفاده شده است. عدم استفاده از مواد شیمیایی در ترکیب اصلی این محصول، باعث می شود تا ماده کراتینه کاملا ارگانیک باشد و به سلامت پوست سر و مو افراد آسیبی نرساند. 

کراتین هونما قهوه دارای مناسب استفاده برای موهای دکلره، رنگ شده، فر، آسیب دیده، مو با جنس معمولی، خشک و چرب می باشد. 

استفاده از این محصول برای مادران باردار و شیرده ممانعتی ندارد و به مو خاصیت صددرصد لختی و کشسانی می دهد. 

در صورت استفاده از این محصول، صاحب موهای کاملا صاف، یک دست، لخت و با درجه درخشندگی بالا خواهید شد. کراتین هونما باعث می شود زیبایی و جلوه ی موهای شما چند برابر شود و سلامت موها نیز تقویت شود‌. 

بهترین قیمت مواد کراتین مو پرمیوم

بهترین قیمت مواد کراتین مو پرمیوم مشتریان برای کاهش قیمت کراتین مو پرمیوم، می توانند خرید خود را به صورت عمده و در تعداد بالا انجام دهند. در خرید عمده قیمت هر عدد بسته کراتین مو کاهش می یابد و ارزان تر می شود. این روش نیز انتخاب بسیار مناسبی برای سالن های آرایشی بزرگ و مراقبتی پوست و مو می باشد. 

این مراکز می توانند خرید کراتین را در تناژ بالا انجام دهند و هزینه کمتری بپردازند. فروش عمده علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود. زیرا مشتریان با یک مرتبه خرید نیاز طولانی مدت خود به محصول را پوشش می دهند و از مراجعه مجدد به مراکز فروش، بی نیاز می شوند. 

مبدا اصلی تولید کننده این محصول کشور برزیل می باشد. از آن جا که این محصول از کالاهای وارداتی به شمار می رود، علاوه بر هزینه های اصلی خود محصول، هزینه های ناشی از گمرک و حمل و نقل نیز به آن اضافه شده و باعث افزایش قیمت آن می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما