قیمت اتو فانکور

Rate this post

یکی از نکات مهم در کراتینه کردن مو و یا ریباندینگ یا هر نوع درمان مو داشتن اتو حرفه ایی کراتین است. اتو فانکور یکی از اتو موهای کراتینه بسیار عالی است که توسط کشوره کره جنوبی تولید و در سراسر جهان عرضه میشود. در ابتدا باید به این نکته توجه داشت داشتن یک اتو خوب باعث میشود تاثیر موادگذاری(کراتین و ریباندینگ و..) برروی سر مشتری بیشتر شود و همین امر تا 50% مواد بیشتر جذب مو میشود.در این مقاله به بررسی تخصصی  اتو فاکور میپردازیم.

اتو فانکور

ویزگی های اتو فانکور:

  • داشتن دمای ثابت 

از مهمترین نکته در انتخاب اتو داشتن دمای ثابت است .همه ما میدانیم برای کار درمان مو مثلا کراتین کردن مو بدلیل صرف زمان چندین ساعت نیاز است دمای اتو تغییری نداشته باشد.اتو فانکور دارای این مزیت بسیار عالی است که شماعزیزان میتوانید ساعتها با این اتو حرفه کار کراتین را انجام بدهید بدون هیچ گونه تغییر دما ..

اتو مو کراتینه

  • سبک بودن اتو

از مهمترین نکته در انتخاب اتو برای کراتین کردن سبک بودن آنست .بسیاری از مواقع بدلیل طولانی بودن زمان اتو کشی ما خسته میشویم و درست اتو کشی نمیکنیم در نتیجه مواد در مو به اندازی کافی نفوذ نمیکند و در آخر نتیجه دلخواه بدست نمیاوریم.اتو فاکنور به دلیل تکنولوژی پیشرفته ساخته شده در کشوره کره بسیار سبک است در نتیجه تجربه لذت بخش کراتین کردن را برای ما به ارمغان می آورد.

  • جنس صفحه اتو مو کراتینه

بسیاری از اوقات ما تصور میکنیم با هر اتو مویی میتوان کراتین کرد .این اشتباه بسیار بزرگی است هر جنس اتو طاقت دمای مورد نیاز برای کراتین کردن مو را ندارد.و در بسیار از مواقع اتو نمیتواند به درستی انتقال حرارت بدهد و همین امر باعث اثر گذاری کمتر مواد برروی موی مشتری ما میشود.جنس اتو مو فانکور از سرامیک عالی بوده و بسیار در انتقال گرما عملکرد بسیار عالی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما