فروشندگان كراتين مو در کشور

Rate this post

كراتين مو روشی است که بسیاری از نگرانی های بانوان را حل کرده است. این محصول با رساندن پروتئین به مو احیای آن موهای فر و وز را صاف کرده و باعث براق تر شدن موها نیز میشود .کراتین مو روشی برای صاف کردن مو است که در بسیاری از سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشندگان كراتين مو در کشور

فروشندگان کراتین مو در کشور

فروشندگان کراتین مو در کشوربسیاری از بانوان با مش یا رنگ کردن،استفاده از اتو مو و…موهایشان آسیب می بیند.کراتین مو یک فرصت برای ترمیم موهای آسیب دیده است و آن ها را احیا میکند.این محصول با رساندن پروتئین کافی به مو باعث براق تر شدن و لخت شدن موها میشود.کراتین لازم برای این کار از منابع حیوانی و طبیعی تامین می شود. کراتینه را بر روی موها زده و با سشوار روی آن می گیرند تا جذب مو شود. آقایان نیز می توانند برای موج دار کردن موهای خود از کراتینه مو مردانه استفاده کنند.صاف کردن مو با این روش عوارضی را نیز در پی دارد.

مهم ترین عوارض کراتینه موعبارت اند از:

  • سرطان (به دلیل وجود فرمالئید در کراتینه)
  • ریزش مو
  • تخریب ساختمان مو
  • واکنش های حساسیتی

راهنمای خرید کراتین مو با کیفیت بالا

راهنمای خرید کراتین مو با کیفیت بالا

اولین نکته برای خرید کراتین مو برند آن است شما باید توجه داشته باشید که این محصول را از یک برند معروف خریداری کنید زیرا استفاده از محصولات جدید و ناشناخته باعث می شود که صدمات جبران ناپذیری به موی شما وارد شود. دومین نکته در خرید قیمت کراتینه مو است زیرا محصولات کراتین قیمت بالایی دارند و ما باید به بودجه خود نیز توجه داشته باشید کراتینه موبا توجه به برند آن و کیفیت در بازار قیمت های متفاوتی دارد و قطعا محصولی با کیفیت بالا قیمت بیشتر و تاثیر پذیری بهتری دارد

کارخانجات تولید کننده کراتین مو

کارخانجات تولید کننده کراتین مو
بهترین مارک کراتینه مو در معتبرترین کارخانجات تولید این محصول ساخته می شود. که می توان به مارک دیترون که ساخت کشور ایران است. کراتینه ارگانیک که نوعی شامپو است و به آبرسانی موها کمک میکند اشاره کرد. کارخانجات متعدد زیادی هستند که کراتینه مو تولید می کنند اما اعتماد به آن ها بسیار سخت بوده و نمی توان به راحتی آن ها را پذیرفت.

خرید ارزان ترین کراتین های مو

خرید ارزان ترین کراتین های موشما با کمی خلاقیت میتوانید در منزل با استفاده از ژلاتین، تخم مرغ، عسل و مواد طبیعی دیگر موهای خود را کراتینه کنید. یکی از این روش ها کراتینه مو با ژلاتین است، ژلاتین برای پوست و مو بسیار مفید بوده و با کمی خلاقیت می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین می توانید عسل و روغن زیتون و دارچین را مخلوط کرده و به موهای خود بزنید و بعد از گذشت 20دقیقه حمام رفته و از نتایج آن شگفت زده شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما