خرید کراتین به قیمت درب کارخانه در کشور

Rate this post

کراتین از آن دسته مواد مصرفی است که در زمینه زیبایی بسیار کاربرد دارد و افرادی که مو های حالت دار دارند با کمک کراتین موهای خود را صاف و خوش حالت می کنند. جهت خرید کراتین  می توانید به فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و همینطور سایت های اینترنتی فعال در این زمینه مراجعه بفرمایید. 

خرید کراتین به قیمت درب کارخانه در کشور

فواید استفاده از کراتین

فواید استفاده از کراتیناز جمله فواید استفاده از کراتین مو می توان به احیا نمودن مو های آسیب دیده اشاره کنیم که سبب می شود تا موها را خوش حالت و درخشان نماید و زمانی که می خواهید آن ها را سشوار نمایید در مدت زمان اندکی موها خوش حالت می شود و نیازی به استفاده از اتو مو که سبب آسیب رساندن به مو می شود نداشته باشید.

یکی دیگر از موارد استفاده از کراتین رفع مو خوره موها است که استفاده به موقع از کراتین سبب آبرسانی به مو می شود و حالت مو خوره و شکنندگی مو ها را از بین می برد.

کشور های وارد کننده کراتین

کشور های وارد کننده کراتینکشورهای وارد کننده کراتین مو بسیار زیاد هستند که کشور ما ایران هم جزو همین کشورهاست. کیفیت، قیمت مناسب ،ماندگاری بالا از جمله ملاک های انتخاب کراتین مو برای وارد کردن به کشور می باشد.

یکی از کشورهایی  که مواد کراتین با کیفیت بالا را تولید می نماید ایتالیا می باشد که به سبب کیفیت بسیار بالایی که دارد قیمت کراتینه مو زنانه و قیمت کراتینه مو مردانه آن از همه ی برندها گران تر می باشد.

عرضه بدون واسطه کراتین در کشور

عرضه بدون واسطه کراتین در کشوربعضی از نمایندگی و فروشگاه ها هستند که عرضه کننده بدون واسطه کراتین در کشور می باشند. می توانند با کمنرین هزینه مواد کراتین را وارد نمایند یکی از این نمایندگی ها در شهر اصفهان قرار دارد.

قیمت کراتینه مو در اصفهان به دلیل این که بدون واسطه و به صورت مستقیم وارد می شود بسیار مناسب است و اکثر سالن های زیادی به صورت عمده خرید موادشان را از شهر اصفهان انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما