راهنمای كراتينه كردن مو در منزل و خرید آن با قیمت ارزان

Rate this post

اگر مو های وز و فر دارین و دوست دارید موهای خوش حالت و صاف داشته باشید ما راهکاری را برای شما سراغ داریم. یکی از این روش ها کراتینه کردن مو می باشد. کراتینه برای صاف کردن مو مناسب می باشد. شما می توانید با استفاده از  کراتینه کردن موها درخشندگی و صاف شدن را به مو های خود هدیه دهید. و موهای خوش حالت داشته باشید. با استفاده از كراتينه كردن مو در منزل مواد طبیعی هم باعث صاف شدن مو می شود و هم آسیبی به موی شما وارد نمی شود.

راهنمای كراتينه كردن مو در منزل و خرید آن با قیمت ارزان

راهنمای کراتینه کردن مو در منزل

راهنمای کراتینه کردن مو در منزل چگونه مو های خود را در منزل کراتینه کنیم؟ شاید برای شما جای سوال باشد که مواد کراتینه چون از نوع شیمیای هستند ممکن است به مو آسیب بزنند اما برای کراتینه کردن مو در منزل روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها با استفاده از ماسک مو زیر می باشد. روش کراتینه کردن مو با مواد طبیعی:

  • یک قاشق غذا خوری مایونز و دو قاشق روغن نارگیل و دو قاشق غذا خوری عسل
  • نصف فنجان شیر پرچرب
  • یک عدد زرده ی تخم مرغ

به ترتیب مواد را باهم مخلوط می کنیم برای بهتر مخلوط شدن مواد می توانید آن را داخل مخلوط کن بریزید تا کاملا خوب ترکیب شوند. این مخلوط را قبل از حمام کردن به مو های خود آغشته کنید و بگذارید و 20 دقیقه صبر کنید و سپس مو های خود را با شامپو بشورید شما می توانید برای صاف شدن مو از این ترکیب هفته ای دو سه بار استفاده کنید. 

خرید کراتینه مو با قیمت ارزان

خرید کراتینه مو با قیمت ارزانکراتینه مو بسته به نوع کیفیت محصول و نوع برندی که در بازار وجود دارد قیمت آن متفاوت می باشد. قیمت این مواد در بازار کمی بالا رفته می باشد. اما اگر قصد خرید این مواد با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر را دارید می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی این مواد با کیفیت را خریداری کنید.

و اما روش کراتینه کردن مو ها مختلف می باشد. یکی از این روش ها کراتینه مو سرد است. شما می توانید اموزش کراتین سرد را از طریق اینترنت نگاه کنید. کراتینه مو سرد از محصولاتی است که موجب شادابی مو ها می شود. و برای مو هایی که خیلی آسیب دیده اند مفید می باشد.

آموزش کراتینه مو مردانه نیز نکات بسیاری دارد که باید رعایت شوند. در هنگام کراتینه کردن مو مردانه حتما باید از ماسک تنفس هم برای خود ارایشگر و برای هم مشتری استفاده کند.  زیرا بخارات ناشی از اتو مو که در حال کراتینه شدن مو ها است ممکن  است روی سیستم تنفسی فرد تاثیر گذار باشد.

فروش کراتینه مو زیر قیمت بازار

فروش کراتینه مو زیر قیمت بازارامروزه همه انسان ها دنبال قیمت مناسب برای خرید محصولات خود هستند یک محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا  کار دشواری است اما این روز ها شما می توانید بهترین برند های کراتینه مو را زیر قیمت بازار خریداری کنید. اگر دنبال خرید مواد کراتینه مو با کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید این محصول را در آنجا خریداری کنید.

کراتینه مو از جمله محصولاتی است که فروش بسیاری دارد. و مشتریان زیادی را در بر می گیرد. و افراد زیادی از کراتینه مو استقبال می کنند. اما باید دقت داشته باشد که  اگر می خواهید مو های صاف و خوش حالت و بدون آسیب رسیدن به مو داشته باشید.

باید موهای خود را دست یک آرایشگر حرفه ای بسپارید. چون برای  استفاده کردن از کراتینه مو نکاتی را باید رعایت کنید. که یک آرایشگر حرفه ای این نکات را می داند. و باعث جلوگیری از آسیب رسیدن مو های شما می شود.

بازرگانی فروش کراتینه مو

بازرگانی فروش کراتینه موبازرگانی فروش کراتینه مو به منظور حفظ صاف شدن مو ها مورد توجه خیلی از انسان ها قرار گرفته است و امروزه یکی از پرفروش ترین محصولات می باشد. که افراد زیادی از این مواد کراتینه استفاده می کنند و یکی از پرسود ترین محصولات نیز می باشد. کراتینه مو تا الان توانسنته افراد زیادی را در دل خود جا کند. زیرا موجب درخشندگی و صاف شدن مو های وز و فر می شود. برای درمان مو با پروتئین از کراتینه مو با ژلاتین استفاده می شود.

فواید کراتینه مو شامل موارد زیر می باشد:

  • صاف شدن مو ها
  • اگر مو های خشک دارید از کراتینه استفاده کند.
  • درخشندگی وخوش حالت بودن مو ها
  • و……

 بازرگانی فروش این محصول بسیار بالاست که شما می توانید برای خرید این محصول هم از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی و هم آن را با قیمت ارزان در بازار نیز خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما